کد خبر : 29222 / /
/

 

اتفاق خوبی که برای دارندگان وسایل برقی برند دوو رخ داده است، تاسیس نمایندگی‌های متعدد از این برند در سراسر نقاط کشور می‌باشد. برای مثال اگر شما در رشت زندگی می‌کنید، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت آماده ارائه هر گونه خدمات پس از فروش به شما عزیزان خواهد بود. درست است که تعمیرکاران زیادی در رشت در زمینه نصب و تعمیرات وسایل برقی فعالیت دارند اما در این مطلب با ما همراه باشید تا به نقل از نمایندگی دوو رشت، به شما ثابت کنیم چرا پیشنهاد ما، انتخاب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت است.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت

با مروری بر خدمات این نمایندگی، با ما هم عقیده خواهید شد که برای نصب و تعمیرات هر گونه لوازم برقی برند دوو بهترین کار این است که به سراغ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت بروید:

  •       تعمیرکار سیار

آیا دغدغه این را دارید که چگونه وسایل برقی بزرگ را از خانه به محل تعمیر ببرید؟ آیا وقت کافی برای مراجعه به تعمیرکار را ندارید؟ آیا نگران این مسئله هستید که وقتی وسیله برقی به تعمیرگاه منتقل می‌شود به درستی تعمیرات انجام نگیرد و یا قطعات چینی  بر روی آن نصب شود؟ برای اینکه با تمام این مشکلات و دغدغه‌ها خداحافظی کنید، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت تعمیرکار سیار را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با نمایندگی تماس بگیرید؛ آدرس محل زندگی خود را در اختیار کارشناسان قرار دهید و یک گزارش اولیه درمورد علت خرابی وسیله داشته باشید. در اولین فرصت متخصصان ما با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می‌کنند.

  •       استفاده از قطعات اورجینال

متاسفانه باید این واقعیت را بپذیریم که در همه زمینه‌ها، اجناس چینی وارد بازارهای ایران شده‌اند و این موضوع درمورد وسایل برقی اصلاً خوشایند نیست. اما نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت متعهد می‌شود ابتدا قطعات معیوب را تعمیر نماید. اما در صورتی که عمر مفید قطعه از دست رفته و راهی جز تعویض آن وجود نداشته باشد، این نمایندگی به شما تعهد می‌دهد از قطعات اورجینال دارای گارانتی استفاده کند و گارانتی را در اختیار شما قرار دهد.

  •       نصب وسایل برقی

نصب و راه‌اندازی هر گونه وسیله برقی دوو را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت بسپارید چون در این صورت اگر وسیله برقی دچار مشکلی باشد، شما با خیال راحت می‌توانید آن را به کارخانه بازگردانید و یک وسیله سالم به صورت کاملاً رایگان تحویل بگیرید.

  •       تضمین خدمات

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت چه برای سرویس و نصب وسایل برقی و چه برای تعمیرات آن‌ها، گارانتی به شما تحویل می‌دهد. این گارانتی با مهر نمایندگی، نام تکنسین و با تاریخ اعتبار طولانی خواهد بود.

  •       هزینه‌های کاملاً منطقی

قطعاً شما دوست دارید به بهترین شکل ممکن وسیله برقی تعمیر گردد و از سوی دیگر هزینه‌ها با قیمت مناسب برای شما برآورد شود. از آنجایی که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت همچون نمایندگی هر برند معتبر دیگری مثل نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ رشت قیمت ها را تحت نظر اتحادیه برآورد می‌کند و از سوی دیگر اگر گارانتی وسیله معتبر باشد تخفیفات خوبی به شما خواهد داد، بنابراین هزینه‌ای که می‌پردازید واقعاً ارزش دارد.

نمایندگی تعمیرات لوارم خانگی در رشت

چگونه از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت استفاده کنیم؟

خوشبختانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت به صورت ۲۴ ساعته و از طریق تماس تلفنی و یا آنلاین در خدمت شما عزیزان است. برای دریافت خدمات باید مراحل زیر را سپری کنید:

  •       ابتدا با نمایندگی تماس بگیرید و یک گزارش دقیق درمورد خرابی رخ داده در وسیله برقی ارائه کنید. شما باید علائم خرابی را به طور کاملاً واضح برای تکنسین‌ها شرح دهید.
  •       ممکن است عیب رخ داده کاملا سطحی باشد و بدون نیاز به تعمیرکار شما خودتان بتوانید مشکلی که بروز کرده است را به راحتی برطرف کنید. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت در راستای مدیریت هزینه‌ها و جلب رضایت مشتریان، خدمات مشاوره رایگان را ارائه می‌کند. یعنی اگر تکنسین‌ها متوجه شوند که عیب بسیار ساده است، به صورت تلفنی یا آنلاین شما را بدون دریافت هزینه راهنمایی می‌کنند. اما اگر مشخص گردد عیب اساسی در داخل وسیله رخ داده و حتماً باید بازبینی از نزدیک انجام شود، در اولین زمانی که شما اعلام می‌کنید تکنسین به منزل شما مراجعه می‌کند.
  •       تمامی متخصصین در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت موظف هستند ابتدا یک برآوردی از هزینه‌ها داشته باشند چون این حق مشتری است که بداند باید چه مبلغی را برای تعمیرات بپردازد.  در صورت موافقت مشتری، تعمیرات آغاز شده و در نهایت گارانتی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این گارانتی باید تاریخ اعتبار طولانی داشته باشد و مهر نمایندگی بر روی آن درج شود.
  •       در نهایت تکنیسین‌ها به شما فاکتوری تحویل می‌دهند که جزئیات هزینه‌ها شامل دستمزد، هزینه تعمیر یا تعویض قطعات و هزینه تعمیر نهایی در داخل آن درج شده است. در این صورت راحت‌تر می‌توانید هزینه‌ها را پیگیری کنید.

کلام آخر

با مطالعه این مطلب به راحتی متوجه شده‌اید که مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در رشت چه اندازه به نفع شما خواهد بود. همین که وسیله برقی تحت نظر افراد متخصص تامین می‌گردد که به وسایل برقی دوو تسلط کامل دارند، ارزش هر گونه هزینه کردن را خواهد داشت چون با یکبار عیب‌یابی، وسیله برقی شما همانند قبل کارایی دارد. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.