کد خبر : 28472 / /
/

 

ورق‌های ام‌دی‌اف (MDF) کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان‌سازی و بسته‌بندی ماشین‌آلات دارد. به همین دلیل شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید این نوع متریال فعالیت می‌کنند. در این میان، پاک چوب (pakchoob) را می‌توان یکی از برترین تولیدکنندگان MDF در ایران دانست. چرا که این شرکت با استفاده از مواد اولیه درجه یک و دستگاه‌های پیشرفته، ام‌دی‌اف‌هایی باکیفیت را تولید می‌کند. محصولات پاک چوب مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار و ضربه دارند. همچنین ورق‌های ام‌دی‌اف تولیدی این کارخانه به مرور زمان دچار تغییر رنگ و ساییدگی نمی‌شوند. در ادامه به شما خواهیم گفت که قیمت ورق ام دی اف پاک چوب در پارت تجارت چقدر است و این محصول چه مزایا و معایبی دارد. پس با ما همراه باشید. 

کیفیت ورق ام دی اف پاک چوب

همان‌طور که بیان شد، برای ساخت ورق‌های MDF پاک چوب از بهترین مواد اولیه خارجی استفاده می‌شود. مغز چوبی این محصولات از برند واناچای تایلند است. در حالی که روکش ملامینه آن‌ها از کشور کره وارد ایران می‌شود. البته فقط استفاده از مواد اولیه باکیفیت، در مرغوبیت محصول نهایی تأثیرگذار نیست. بلکه استفاده درست و بهینه از مواد هم بسیار مهم است.

این شرکت تولیدی برای ساخت مصنوعات چوبی از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک استفاده می‌کند. متریال اولیه مورد استفاده هم با کمک بهترین ماشین‌آلات و تحت نظارت متخصصین مجرب به ام‌دی‌‌اف‌های باکیفیت و درجه یک پاک چوب تبدیل می‌شوند.

8

البته برند مورد بحث برای روکش این تخته‌ها هم کم نگذاشته است. ورق‌های MDF این شرکت دارای روکش‌هایی مختلف از جنس ملامینه، PVC های گلاس و غیره هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. همچنین هر یک از این روکش‌ها در کیفیت تخته نهایی، تأثیرگذار هستند. بدین ترتیب با قاطعیت می‌توان گفت که مصنوعات pakchoob با بالاترین کیفیت و بدون هیچ‌گونه اعوجاجی، تولید و روانه بازار می‌شوند.

مزایا و معایب ام دی اف پاک چوب

ام‌دی‌اف‌های تولید شده توسط برند ایرانی pakchoob در طول پروسه ساخت، تحت آزمایش‌های کنترل کیفیت متعددی قرار می‌گیرند. به همین دلیل این محصولات بدون هرگونه نقص وارد بازار شده و معایب MDF های دیگر را ندارند. در واقع عیب و ایرادهای ورق‌ها قبل از ورود به بازار در آزمایشگاه کنترل کیفیت، شناسایی و رفع می‌شوند. به این ترتیب، خرید انواع MDF این گروه تولیدی، مقرون‌به‌صرفه است.

البته شرایط نگهداری درست از این محصولات هم بسیار مهم است. با خرید ورق‌های ام‌دی‌اف این شرکت و نگهداری صحیح از آن‌ها، تا سال‌های سال از خرید MDF بی نیاز خواهید شد. قسمت‌های کناری تخته‌های تولیدی این مجموعه، بدون درز است و مانع از نفوذ آب به مغزی آن می‌شود. در ضمن برای ساخت محصولات این شرکت از هیچ نوع مواد شیمیایی استفاده نشده است.

با این وجود، مصنوعات چوبی pakchoob هم معایب خاص خود را دارند که مهمترین آن‌ها ضد آب نبودن‌شان است. همچنین گاز فرمالدئید موجود در چسب به کار رفته در ساخت این ورق‌ها، باعث تحریک ریه و چشم انسان می‌شود. البته بعد از پایان پروسه تولید MDF، این گاز معمولاً از بین می‌رود. این مجموعه با استفاده از روکش‌های مرغوب، این دو مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده است. علاوه بر این، تخته‌های فشرده در مقایسه با چوب طبیعی، مقاومت کمتری دارند و احتمال شکسته شدن آن‌ها بر اثر ضربه شدید وجود دارد.

9

همین‌طور، وزن تخته‌های ام‌دی‌اف نسبت به سایر محصولات چوبی بیشتر است. بنابراین اگر این محصولات به هر دلیلی شکسته شوند یا ترک بخورند، ترمیم دوباره آن‌ها پیچیدگی و سختی بیشتری دارد. شما می‌توانید انواع مدل ام‌دی‌اف این برند را با بهترین کیفیت و قیمت، به صورت آنلاین از وب‌سایت پارت تجارت خریداری کنید.

بهترین قیمت ام دی اف پاک چوب پارت تجارت

شما می‌توانید انواع ورق MDF پاک چوب را از سایت پارت تجارت، یکی از نمایندگی‌های ام‌دی‌اف pakchoob اصفهان، با قیمت عمده خریداری کنید. گفتنی است که قیمت این محصولات به عوامل مختلفی از جمله کیفیت ساخت، نام برند سازنده، ضخامت و ابعاد تخته بستگی دارد. به همین دلیل بهترین راه برای استعلام قیمت ورق ام دی اف پاک چوب و سایر برندها، مراجعه به وب‌سایت parttejaratco.com است. چرا که این مجموعه همیشه قیمت به‌روز کالاهای عرضه شده را نشان می‌دهد. خرید از پارت تجارت، به آسانی و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، کالای خریداری شده در اسرع وقت، در مکان شخص شده، توسط شما تحویل داده خواهد شد.

گروه تجاری پارت تجارت، محصولات برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی را بدون واسطه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. به همین دلیل شما با مبلغ کمتری می‌توانید کالای مورد نیاز خود را از این مجموعه بخرید. همچنین کارشناسان ما در تمام طول روز، آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما مشتریان گرامی هستند. اطلاعات ارائه شده از سوی کارشناسان پارت تجارت به شما کمک خواهند کرد که خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنید. به عنوان مثال، بسیار مهم است که در زمان خرید ورق ام دی اف، به نوع رنگ و دکوراسیون محیط مورد نظر، جنس محصولات، جنس مغزی ورق و همچنین روکش آن توجه داشته باشید.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.