کد خبر : 27468 / /
/

بازی در ملوان، سپاهان و تراکتور

مبارکی پیشتر درملوان بندر انزلی، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز  در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می کرد.بازی در تیم ملی امیدعلی مبارکی  که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم ملی کشور، امید سپاهان و امید ملوان انزلی را داشته و برای مدتی هم در فوتبال تبریز بازی کرد،  زیر نظر بیژن  شجاعی در ملوان بندر انزلی و صابر تقی زاده در تراکتور تبریز رشد کرد.
2
پیوستن به تیم الیانس لنکرانوی سال گذشته با عقد قراردادی یک ساله به تیم آلیانس لنکران جمهوری آذربایجان پیوست.بازی در پرتغالمبارکی که زیر نظر سجاد محمودی درلیگ آذربایجان درخشید زمستان امسال با قرارداد ۲ و نیم ساله در نقل انتقالات زمستانی با اسپورتینگ لیسبون B (کشور پرتغال) قرارداد بست.
3
اطلاعات باشگاهی علی مبارکیباشگاه های جوانان و امیدعالی حرفه ای بابک مشهدملوان بندرانزلی انزلیسپاهان اصفهانتراکتور تبریزالیانس لنکران آذربایجان..قد ۱۸۷پست هافبک دفاعی شماره پیراهن ۶برای اطلاع پیدا کردن از بیوگرافی و نقل و انتقالات این بازیکن می توانید به اینستاگرام او به آدرس مراجعه کنید.
Alimobarki6

4

 
 
 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.