کد خبر : 26876 / /
/

در دنیای مدرن امروزی همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی صنعت بسته بندی نیز تغییرات و تحولات بسیار عظیمی را داشته است. علاوه بر این موضوع در حال حاضر برخی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بسته بندی با تکنولوژی مدرن در داخل ایران وجود دارند.

 

شرکت نادی پک نیز از جمله بزرگ‌ترین، معتبرترین و مدرن‌ترین موسسه‌های ارائه دهنده کلیه خدمات بسته بندی در ایران است. این موسسه با اتکا بر نیروهای متخصص و مجرب و همچنین انواع دستگاه‌های پیشرفته بسته بندی توانسته به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در حوزه رقابتی خود تبدیل شود. در ادامه این مطلب در مورد خدمات نادی پک از قبیل عرضه دستگاه‌های پیشرفته بسته بندی، تعمیر و سرویس دستگاه‌ها و... به توضیحات بیشتری می‌پردازیم.

https://www.nadipack.com/category/sharing-pack-packaging-machines/

 

سرآغاز تحولات عظیم در صنعت بسته بندی ایران با نادی پک

شرکت نادی پک از سال 1370 در صنعت بسته بندی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. تیم متخصص و مجرب ما در نادی پک با هدف بهبود صنعت بسته بندی ایران همواره از سال 1370 تا به امروز در حال عرضه پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بسته بندی و البته ارائه برترین خدمات مربوطه در این عرصه هستیم.

کلیه ماشین‌آلات و دستگاه‌های بسته بندی فروشی در این موسسه به بیش از 27 مدل می‌رسد که البته در این مقاله قصد داریم 3 الی 4 نوع از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم. خدمات شرکت نادی پک تنها به تولید و عرضه دستگاه‌های بسته بندی ختم نمی‌شود، این شرکت همواره از جمله معدود شرکت‌هایی است که کامل‌ترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نادی پک تنها نماینده رسمی واردات دستگاه‌های پیشرفته برندهای مطرح دنیا

شرکت نادی پک با بیش از 200 پرسنل متخصص و کاربلد توانسته به تنها نماینده رسمی دستگاه‌های پیشرفته بسته بندی با برند Henkovac هلند و Kronen آلمان در داخل ایران تبدیل شود. این شرکت در واقع مسئولیت واردات کلیه دستگاه‌های بسته بندی این دو برند را بر عهده دارد.

پرفروش‌ترین دستگاه‌های بسته بندی نادی پک

شرکت نادی پک تولید کننده بیش از 10 مدل دستگاه بسته بندی پیشرفته و مدرن است. در این بخش چند مورد از مهم‌ترین، بهترین و پرفروش‌ترین این دستگاه‌ها را معرفی می‌کنیم. از جمله مهم‌ترین دستگاه‌های نادی پک می‌توان عبارت‌اند از:

  • دستگاه بسته بندی سیل وکیوم
  • دستگاه شرینک لیبل دستگاه اسکین پک
  • دستگاه شیرینگ پک

البته باید به این نکته ظریف و مهم اشاره کنیم که در شرکت ما هر یک از این دستگاه‌های معرفی شده در مدل‌های مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تولید و عرضه می‌شوند.

4

https://www.nadipack.com/category/seal-vacuum-packaging-machines/

معرفی دستگاه سیل وکیوم نادی پک

دستگاه سیل وکیوم نادی پک بنا بر قابلیت‌ها و امکانات ویژه خود امروزه جزو پرکاربردترین دستگاه‌ها در صنعت بسته بندی است. این نوع از دستگاه‌های نادی پک با تخلیه هوای داخل بسته منجر به افزایش هر چه بیشتر طول عمر و ماندگاری محتویات بسته بندی می‌شوند.

البته این مدل از دستگاه‌های بسته بندی نادی پک می‌توانند پس از تخلیه هوای داخل بسته بندی برای سالم و تازه نگه داشتن محتویات بسته بندی مخصوصا مواد غذایی گازهایی چون N2 و CO را به داخل بسته بندی تزریق کنند.

هر یک از انواع دستگاه‌های سیل وکیوم نادی پک از جمله اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی کاربری‌های خاص خود را دارند. برای مثال متخصصان نادی پک نوع اتوماتیک این دستگاه‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا تمامی نیازمندی‌های شرکت‌های صنعتی و بزرگ را در حوزه بسته بندی به راحتی تامین کند.

دستگاه شرینک لیبل نادی پک

یکی دیگر از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌ها در صنعت بسته بندی ایران دستگاه شرینک لیبل نادی پک است. این نوع دستگاه نادی پک کلیه قابلیت‌های چسباندن لیبل بر روی انواع بطری‌ها را دارد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه بسته بندی نادی پک سرعت لیبل‌زنی بسیار بالای آن است که منجر به صرفه جویی در زمان تولیدکنندگان محصولات نوشیدنی و... می‌شود.

دستگاه‌های شرینک لیبل در حالت کلی از دو بخش اصلی اتاقک گرمادهی و محفظه مخصوص جای‌گذاری لیبل تشکیل می‌شوند. این دستگاه بسته بندی نادی پک در انواع مختلف اتوماتیک، تونل بخار و تونل سشواری تولید و به بازار عرضه می‌شود.

شما می‌توانید بنا بر حجم سفارشات روزانه خود و همچنین نوع محل کار خود یکی از انواع مناسب دستگاه‌های شرینک لیبل نادی پک را با بهترین قیمت خریداری کنید.

دستگاه شیرینگ پک نادی پک

شرکت نادی پک به منظور تسهیل خدمات بسته بندی بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه دستگاه‌هایی در انواع مختلف تحت عنوان دستگاه شیرینگ پک را تولید و روانه بازار می‌کند. دستگاه شیرینگ پک نادی پک با توجه به میزان توانایی در دوخت و بسته بندی شیرینگ در انواع مختلفی تولید می‌شوند.

دستگاه‌های بسته بندی شیرینگ نادی پک در 4 نوع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، دستی و پلی اتیلن تولید می‌شوند. در حالت کلی دستگاه‌های شیرینگ پک نادی پک مناسب بسته بندی انواع محصولات با بالاترین کیفیت هستند.

خدمات پس از فروش نادی پک: تعمیر کلیه دستگاه‌های شیرینگ

در شرکت نادی پک در خدمات پس از فروش برای هر یک از عملیات مربوطه یک تیم نیروی کاری مجزا در نظر گرفته شده است. در واحد نصب و راه‌اندازی این موسسه افراد متخصص و حرفه‌ای در حال فعالیت بوده و پس از فروش کلیه دستگاه‌ها مسئولیت راه‌اندازی آن‌ها را بر عهده دارند. اعضای تیم واحد راه‌اندازی و نصب در نادی پک تمامی مراحل مربوطه از جمله ارائه توضیحات آموزش و نگهداری ایمنی را به مشتریان ارائه می‌کنند.

واحد خدمات فنی نادی پک نیز خدماتی از قبیل اعزام تیم تعمیرکار به محل نصب دستگاه و ارائه خدمات تخصصی در تعمیرگاه اصلی را ارائه می‌کنند. در واحد تامین و فروش قطعات یدکی نیز خدماتی از قبیل ارائه قطعات یدکی دستگاه‌های مربوطه به مشتریان عرضه می‌شود.

5

سخن پایانی

در این مقاله در مورد کلیه خدمات نادی پک از قبیل خدمات پس از فروش دستگاه‌های بسته بندی، انواع دستگاه‌ها، تامین و فروش قطعات یدکی و... توضیحات کاملی ارائه شد. شرکت نادی پک با هدف توسعه و بهبود صنعت بسته بندی ایران همواره باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها و همچنین کامل‌ترین خدمات پس از فروش را عرضه می‌کند. در صورت داشتن هر گونه نیاز به مشاوره، استعلام قیمت انواع دستگاه‌ها و خدمات پس از فروش کافی است تا با کارشناسان ما در نادی پک تماس حاصل فرمایید.

https://www.nadipack.com/

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.