کد خبر : 26794 / /
/

اندازه و ابعاد یخچال یکی از فاکتور های مهم در خرید یخچال فریزر مناسب و چیدمان آشپزخانه است. یخچالی که انتخاب می کنید باید با فضایی که در اختیار دارید متناسب باشد. برای مثال اگر آشپزخانه متراژ بالایی داشته باشد، می توانید از یخچال های بزرگ مثل دوقلو و ساید استفاده کنید اما در صورتی که آشپزخانه فضای کافی برای قرار دادن این یخچال ها را نداشته باشد، بهتر است از یخچال های کوچکتر استفاده شود.

 

ابعاد یخچال ساید در همه مدل ها و برند ها یکسان نیست. در این مقاله قصد داریم به ابعاد یخچال های ساید بای ساید و نکات مهمی که برای اندازه گیری فضای مورد نیاز برای قرار دادن یخچال باید در نظر داشته باشید بپردازیم. مطالعه این مقاله می تواند به شما کمک کند بهترین اندازه یخچال را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

ابعاد یخچال ساید بای ساید چقدر است؟

29

 

یخچال های ساید بای ساید یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین یخچال فریزر ها در بازار هستند. طراحی شیک، استفاده از تکنولوژی های به روز و امکانات پیشرفته و جذابیت این یخچال ها باعث شده بسیاری از مشتریان این یخچال فریزر ها را برای خانه خود انتخاب کنند. با این وجود این که آیا آشپزخانه فضای کافی برای قرار دادن یخچال ساید بای ساید را دارد یا نه، سوال مهمی است که باید قبل از خرید یخچال به آن پاسخ داده شود.

تولید کننده های خارجی و داخلی مطرح به تولید انواع یخچال ساید بای ساید با ظرفیت های متنوع می پردازند. با وجودی که ابعاد یخچال بسته به برند و ظرفیت متفاوت است اما می توان گفت که ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید به طور متوسط به شرح زیر است:

عرض یخچال ساید

عموما عرض یخچال ساید بین 90 تا 92 سانتی متر است که این مقدار بسته به مدل و ظرفیت می تواند متفاوت باشد. برای مثال عرض یخچال سامسونگ ساید بای ساید 28 فوت 91.2 سانتی متر است در حالی که یخچال 28 فوت اسنوا که برندی ایرانی است، عرض 92 سانتی متری دارد.

ارتفاع یخچال ساید

ارتفاع یخچال ساید بای ساید عموما بین 175 تا 180 سانتی متر است. ارتفاع یخچال فریزر ساید سامسونگ در ظرفیت 28 فوت 178.9 سانتی متر است در حالی که همین ظرفیت در برند اسنوا 180 سانتی متر ارتفاع دارد. توجه داشته باشید که ابعاد یخچال هر چه بیشتر باشد لزوما به معنی بیشتر بودن ظرفیت آن نیست. در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

عمق یخچال ساید

عمق یخچال یعنی فاصله بین جلوترین قسمت درب یخچال تا پشت یخچال نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب یخچال فریزر مناسب است. به ویژه اگر دو طرف یخچال فریزر کابینت قرار داده شود، برای این که یخچال بیرون زدگی نداشته باشد باید به عمق آن توجه داشته باشید.

عموما عمق یخچال ساید بای ساید چیزی حدود 75 تا 85 سانتی متر است. البته برای انتخاب دقیق تر یخچال باید ابعاد مدل خاصی که قصد خرید آن را دارید را بررسی کنید و به این اندازه های حدودی اکتفا نکنید.

متراژ لازم برای یخچال ساید بای ساید

با توجه به این که یخچال ساید بای ساید به عنوان یک یونیت واحد ساخته می شود و قابل جدا کردن نیست، باید حتما قبل از خرید یخچال مطمئن شوید که فضای کافی برای آن را دارید. برعکس، چون در یخچال فریزر دو قلو واحد یخچال از فریزر جدا است، شما می توانید یخچال و فریزر را در صورت نداشتن فضای کافی جدا از هم قرار دهید. توجه داشته باشید که برای قرار دادن یخچال ساید بای ساید باید یک فضایی را برای به اصطلاح بادخور در نظر بگیرید. یعنی اگر عرض فضایی که در اختیار دارید 90 سانتی متر است، نمی توانید دقیقا یک یخچال با عرض 90 سانتی متر خریداری کنید.

در بخش بعدی میزان فضای بادخور برای یخچال ساید بای ساید را بیشتر توضیح داده ایم.

ابعاد یخچال ساید برای کابینت

همانطور که اشاره شد برای یخچال ساید بای ساید باید فضای اضافی به نام بادخور در نظر گرفته شود. برای طرفین یخچال یعنی سمت راست و چپ و پشت یخچال باید حدود 5 سانتی متر یا بیشتر فضای خالی در نظر بگیرید. برای بالای یخچال هم 10 سانتی متر فضای بادخور کافی است.

یعنی باید به عمق یخچال 5 سانتی متر، به عرض آن و ارتفاع آن نیز 10 سانتی متر یا بیشتر اضافه کنید تا متراژ نهایی به دست بیاید. با توجه به این که در یخچال ساید بای ساید از دو طرف باز می شود، حتما توجه داشته باشید که فضای کافی برای چرخش لولا و باز شدن درب یخچال و فریزر وجود داشته باشد.

ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسونگ

با توجه به کیفیت بسیار بالا و تکنولوژی های به روز استفاده شده در یخچال فریزر سامسونگ و اعتبار بالای جهانی این برند در  کشور های مختلف، یکی از اولین انتخاب های مشتریانی که به دنبال خرید بهترین ها هستند، یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ است.

یخچال های ساید سامسونگ در ظرفیت های متنوع 28 فوت، 30 فوت و 32 فوت تولید می شوند که ابعاد هر یک متفاوت است. به طور میانگین ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسونگ به شرح زیر است:

ابعاد یخچال ساید سامسونگ 28 فوت

یخچال های 28 فوت سامسونگ با ظرفیت 513 لیتری دارای ارتفاع 178.9 سانتی متر، عرض 91.2 سانتی متر و عمق 71.2 سانتی متر هستند.

ابعاد یخچال ساید سامسونگ 32 فوت

یخچال های 32 فوت سامسونگ با ظرفیت 684 لیتری دارای ارتفاع 179.4 سانتی متر، عرض 90.8 سانتی متر و عمق 87.1 سانتی متر هستند.

ابعاد یخچال ساید سامسونگ 34 فوت

یخچال های 34 فوت سامسونگ با ظرفیت 732 لیتری دارای ارتفاع 177.4 سانتی متر، عرض 91.2 سانتی متر و عمق 88 سانتی متر هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ابعاد و امکانات یخچال فریزر سامسونگ و دریافت قیمت روز این یخچال ها، به وبسایت نمایندگی سامسونگ تهران مراجعه فرمایید.

ابعاد یخچال ساید چهار درب سامسونگ

یخچال های چهار درب یا Door in Door مدل جدیدتری از یخچال های ساید بای ساید هستند که به جای دو درب، چهار درب دارند. دو درب در بالا و دو درب در پایین. مزیت این یخچال ها این است که هنگام باز کردن هر یک از درب ها، چون درب اندازه کوچک تری دارد، هوای خنک کمتری به بیرون از فضای یخچال هدایت می شود و بنابراین برق کمتری مصرف می شود.

ابعاد یخچال ساید چهار درب سامسونگ تفاوت چندانی با ساید ندارد. عرض این یخچال ها حدود 92 سانتی متر، ارتفاع آن ها حدود 180 سانتی متر و عمق آن ها 90 سانتی متر است.

قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ

با توجه به تنوع مدل ها و نوسان قیمت در بازار، قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ را می توانید از وبسایت نمایندگی یخچال سامسونگ allsamsung استعلام کنید. همچنین می توانید برای خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ از نمایندگی به شعب حضوری این فروشگاه مراجعه نمایید:

مگا استور سعادت آباد: تهران - سعادت آباد - بلوار دریا - تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) - جنب بانک ایران زمین- پلاک 165 | تلفن تهران: 88697020

مگا استور ونک: تهران - ولیعصر - بالاتر از میدان ونک - برج نگار طبقه همکف واحد 6 و 8 | تلفن تهران: 88641707

مگا استور هروی: تهران - میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک 10 | تلفن تهران: 26752500

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

با توجه به قیمت بالای یخچال، اکثر مشتریان خرید اقساطی یخچال فریزر را به خرید نقدی ترجیح می دهند. به ویژه برای برندی مثل سامسونگ که کیفیت و کارایی مثال زدنی محصولاتش باعث شده طرفداران بی شماری پیدا کند. به همین دلیل نمایندگی سامسونگ تهران امکان خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ را با شرایط آسان فراهم کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت allsamsung مراجعه فرمایید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.