کد خبر : 17255 / /
/

در محیط‌­های کار بخصوص محیط اداری، افراد ملزم هستند که بصورت هماهنگ و یکپارچه لباس فرم بپوشند. بانوان شاغل نیز برای حضور در مراکز کاری اعم از شرکت و سازمان­‌های دولتی و خصوصی، فروشگاه­‌ها، نمایشگاه‌­ها، مدارس و بسیاری دیگر از کسب­‌وکارهای کوچک و بزرگ باید مانتو شلوار فرم بپوشند. حال مانتو شلوار اداری در طرح­‌های ساده و رنگ‌­های متفاوت از قبیل مشکی، سرمه­‌ای، خاکستری، قهوه‌­ای و... در بازار عرضه می­‌گردد که بطور معمول شرکت­‌ها برای یکدست کردن پوشش بانوان آنها را برای کارکنان خود سفارش می‌­دهند و یا بانوان خودشان برای اینکار اقدام می­‌کنند. همچنین با توجه به فصل سال جنس پارچه مانتو شلوار می‌­تواند متفاوت باشد یعنی جنس مانتوهای اداری در فصول گرم و سرد سال با یکدیگر متفاوت است اما در هر دو حالت باید از لحاظ کیفیت در رنگ و جنس مقاوم باشد و خاصیت و زیبایی خود را بعد از چندبار شستشو از دست ندهد.

چرا مانتو شلوار اداری دارای اهمیت است؟

مانتو شلوار یک پوشش رسمی است که بانوان در ساعات کاری آن را بر تن می‌­کنند و چون این لباس نشان‌­دهنده نظم و هویت آن مرکز به شمار می‌­رود بسیار حائز اهمیت است که زیبا، شیک و خوش دوخت باشد تا هم کارکنان احساس راحتی کنند و هم برای ارباب رجوع یک شخصیت رسمی باشند. از طرفی اگر قرار باشد تا افراد در پوشش آزادانه عمل کنند و هر روز مانتو دلخواهی را بپوشند آن شرکت یا سازمان از حالت رسمی بودن خارج می­‌شود و به اصطلاح پرستیژ اجتماعی نخواهد داشت و به عبارت دیگر بانوانی که در بانک، بیمارستان، فرودگاه، آژانس­‌های مسافرتی، هتل­‌ها و... با مانتو شلوار فرم و مخصوص مشغول به فعالیت هستند علاوه بر اینکه باعث ایجاد نظم در آن محیط می‌­شوند موجب اعتماد ارباب رجوع و شناسایی راحت‌تر خودشان توسط آنها خواهند شد. 

حال شرکت­‌ها و سازمان­‌های مختلف برای کارکنان خود پوشش مشخص و شیکی را در نظر می‌­گیرند که از لحاظ رنگ، حالت یقه، طرح و اندازه با یکدیگر تا حدی متفاوت هستند بنابراین تولیدکنندگان برای هر ارگان با توجه به سلیقه مدیران، نوع محیط کاری و شغل، مدل‌هایی را طراحی می­‌کنند و به دو فرم تابستانی و زمستانی با پارچه­‌هایی از جنس مرغوب می‌­دوزند. یکی از تولیدکنندگان مانتو شلوار که تجربه زیادی در تولید لباس فرم کارکنان ادارات دارد تولیدی طاعتی می­‌باشد که از سال 1387 به مدیریت آقای مهندس رضا طاعتی فعالیت خود را آغاز نمود.

از جمله محصولات ارائه شده توسط تولیدی مانتو اداری طاعتی می­‌توان به مانتو اداری کراواتی، جیب پاکتی، یقه گرد، یقه هفت، یقه انگلیسی، یقه گرد، کتی و مانتو اداری ساده اشاره کرد. همچنین این تولیدی مانتو شلوار اداری را بصورت تکی، عمده و شرکتی در اختیار مشتریان قرار می­‌دهد. شما می‌­توانید با مراجعه به سایت https://taati.co و با رجوع به قسمت فروشگاه و مانتو شلوار اداری و لباس فرم محصولات متنوعی را مشاهده کنید که در مورد هر یک از تولیدات توضیحاتی درباره جنس و ویژگی­‌های مانتو شلوار داده شده که پس از انتخاب می­‌توانید آن را در رنگ و سایز موردنظر بصورت اینترنتی سفارش دهید. از دیگر ویژگی­‌های این تولیدی ضمانت محصولات، قابلیت سفارش‌­دوزی و تغییر مدل، سایزگیری در محل کار شما، سایزگیری از روی جدول سایزگیری تولیدی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، گواهی ثبت علامت و... می­‌باشد. 

9

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.