کد خبر : 26395 / /
/

خصوصا در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با خرید لوازم چوبی شیک و مدرن، دکوراسیون داخلی منزل را می‌توان بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

 

 

در قدم اول شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی انتخاب کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد. علاوه بر آن در این خانه احساس شادی و خوشحالی و راحتی داشته باشید. برای این کار شما نیاز دارید که نکات مهم در رابطه با دکوراسیون داخلی منزل را بدانید و وسایل مختلف از جمله مبلمان، میز تلویزیون، کنسول هایگلس، جاکفشی، دراور و ... را به خوبی انتخاب کنید تا در هماهنگی با یکدیگر باشند و با یک نقشه از پیش تعیین شده وسایل را درست در سر جای خود قرار دهید و مرحله به مرحله مثل یک طراح داخلی حرفه ای، کار طراحی و دیزاین منزل خود را انجام دهید.

 

برای خرید وسایل مدرن و کلاسیک مانند میز تلویزیون، کنسول هایگلس و جاکفشی و ... اگر به دنباله تولیدی هستید و می خواهید با قیمت مناسب موارد را تهیه کنید می توانید بر روی وب سایت mizlcd-iranian.ir کلیک کنید ، و از بین تنوع فراوان محصولات با یک کلیک گزینه مورد علاقه خود را انتخاب و خرید کنید، همچنین می توانید بنا به سایز یا مدلی که در نظر دارید کالای خود را سفارش دهید.

5

 

برای آشنایی بیشتر شما با انواع میز تلویزیون، دراور، جاکفشی، ست کنسول و جلومبلی در ادامه نکات مهمی که قبل از خرید محصولات باید بدانید را با هم بررسی میکنیم تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. با ما همراه باشید:

 

 

نکات مهم در خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون را یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون محسوب می شود که به شما برای داشتن یک دکوراسیون شکیل کمک می کند. میز تلویزیون فروشگاه ایرانیان با طراحی شیک و لوکس، می تواند زیبایی بخش دکوراسیون منزل شما باشد. تولید میزتلویزیون ایرانیان یکی از جدیدترین مدل های بازار است.این محصول دقیقا بسیار جذاب و با کیفیت تولید شده است.

امروزه یکی از نکات مهم در خرید میز تلویزیون زیبایی در عین سادگی است.  توجه داشته باشید میزتولید شده توسط باکیفیت ترین دستگاه های روز دنیا باشد یعنی در ساخت میز تلویزیون هیچگونه پیچ یا میخی استفاده نشده باشد و تمامی اتصالات توسط دستگاه الیت انجام شده باشد.

 

 

نکات مهم در خرید جاکفشی

مجموعه ایرانیان یک تولیدی جاکفشی در استان تهران فعالیت می کند، هدف این مجموعه جلب رضایتمندی مشتریان است، از این رو تمامی محصولات، با کیفیت و قیمت مناسب تولید و در برای مشتریان ارسال میگردد. تمامی محصولات فروشگاه ایرانیان دارای 6 ماه گارانتی پس از فروش به همراه ارسال به سراسر کشور است.

مدرن بودن جاکفشی یکی از عواملی است که نقش تعیین کننده ای را در دکوراسیون خانه دارد و به عنوان عضوی از دکوراسیون خانه به حساب می آید که بسیار وجودش در هر خانه ای الزامی است تا بتوانید کفش ها و یا بوت های خود را درون آن قرار دهید. شما عزیزان می توانید با خرید جاکفشی مدرن و جاکفشی mdf  با خیالی راحت و درگاه پرداخت امن خرید خودتان را انجام دهید.

از ویژگی های خوب و خرید جاکفشی در مجموعه ایرانیان این است که می توان آن ها را با سایر لوازم خانه از جمله؛ میز تلویزیون، میز جلو مبلی و … ست کرد. تولید انواع جاکفشی با توجه به فضایی که در اختیار دارید امکان پذیر است انواع جا کفشی عبارتند از :

  • جا کفشی آینه دار
  • جا کفشی کلاسیک
  • جا کفشی مدرن
  • جا کفشی ایستاده
  • جا کفشی دیواری
  • جا کفشی آپارتمانی
  • جاکفشی سه تیکه
  • جاکفشی ام دی اف

قبل از خرید جاکفشی حتما ابعاد و اندازه ی آن  را در نظر بگیرید تا متناسب با فضای داخلی خانه، تعداد اعضای خانواده و کفش هایی باشد که می خواهید در آن قرار دهید. از دیگر  موارد حائز اهمیت؛ جنس جاکفشی است که بهتر است جاکفشی ها از MDF  درجه یک و ضدخش تولید شوند.

یکی دیگر از مزایای مجموعه ما خرید آنلاین و از طریق سایت می باشد که شما عزیزان می توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را به راحتی هرچه تمام تر از طریق همین سایت خریداری نمائید. دلایلی که باعث می شود تا شما یک خرید خوب از فروشگاه ایرانیان داشته باشید عبارتند از:

تولید جاکفشی جدید: تولید انواع جاکفشی های جدید و مدرن با کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار

قیمت جاکفشی ارزان: در نظر گرفتن تمامی اقشار جامعه دارای طیف قیمتی فراوان

تولید جاکفشی لاکچری: طراحی  و تولید مدل های مختلف جاکفشی لاکچری و جدید بر اساس استاندارد های روز

تولید جاکفشی داشبوردی جدید: تولید ابعاد جاکفشی داشبوردی به صورت استاندارد

 

 

نکات مهم در خرید میز کنسول

میز کنسول و آینه جزء اصلی یک خانه شیک است، یک طرح دکوراسیون زیبا و جذاب که کارآمد نیز باشد. برای خرید میز کنسول ابتدا حتما نحوه طراحی و دکوراسیون منزل خود را در نظر داشته باشید زیرا بهتر است مطابق با سبک دکوراسیون خانه خود خرید میز کنسول هایگلس انجام دهید.

اگر می خواهید از لحاظ قیمتی یک خرید کنسول هایگلاس خوب داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید از یک تولیدی است، مجموعه فروشگاه ایرانیان خود بعنوان یکی از تولید کنندگان میز کنسول در استان تهران و حومه فعالیت می کند و توانسته با پشتکار فراوان مدل های مختلفی از میز کنسول، دراور را طراحی و تولید کند.

6

این مجموعه یکی از تولید کنندگان میز کنسول و دراور است که شما عزیزان محصولات موجود و سلیقه تان را می توانید سفارش داده و از داشتن یک میز کنسول زیبا لذت ببرید.

 

نکات مهم در خرید دراور

در دکوراسیون خانه ملاک های زیادی نقش دارند، که می توان ظاهری زیبا برای خانه ایجاد کرد، بعضی از موارد پیشتر گفته شد که علاوه بر زینت بخشی و زیبایی کاربرد های مختلفی نیز دارند، دراور یکی از وسایلی است که می تواند دکوراسیون منزل را به طور چشمگیری تغییر دهد.

 

دراورها عموما دارای کاربردی یکسانند که می توان از آن ها استفاده کرد اما مدل های مختلف آن برای سلیقه های گوناگون عرضه می شود که عبارتند از:

  • میز دراور عروس
  • دراور اسپرت
  • دراور مدرن
  • میز آرایش

مجموعه ایرانیان تولید کننده دراور چون خود تولید کننده در این عرصه و زمینه می باشد تمامی اجناس به طور مستقیم به دست مشتریان می رسد و دست هرگونه دلالی را کوتاه  کرده است.

دراور یکی از پرکاربرد ترین و واجب ترین لوازم برای نظم دادن به اتاق خواب ها نیز محسوب می شود در همین زمینه روز به روز نیز دراورهایی با طرح ها و مدل های جدید بیشتری تولید و به بازار عرضه می شود. انواع مختلف دراور عبارتند از:

درآور آینه دار:وسیله چند منظوره و پرکاربرد برای خانواده ها است که جایگزین خوبی برای یک میز کنسول و یا میزآرایش به صورت جداگانه است. آینه های دراور ممکن است به صورت جداگانه و یا متصل به بدنه ی دراورها باشند که هرکدام مزایای خاص خود را دارند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.